Viena no Autisiskā spektra traucējumu (AST) izpausmēm ir sašaurināts interešu loks un motivācijas trūkums. Bērniem ar AST var trūkt motivācijas apgūt dažādas ikdienas dzīvei svarīgas iemaņas atšķirībā no neirotipiskiem bērniem. Iespējams, ka bērni ar AST ir īpaši motivēti uz kādu specifisku aktivitāti, ko var veikt ļoti rūpīgi, bet gandrīz nav atsaucīgi pret uzdevumiem, kurus cenšas iemācīt pieaugušie. Kāpēc atrast motivāciju var būt izaicinoši? Kāpēc tas ir svarīgi? Kāda ir motivācijas loma mācīšanās procesā? Kā motivēt? Uz šiem un citiem jautājumiem kopā meklēsim atbildes atbalsta grupā “Autisms un motivācija”.  Kopā paredzētas 4 tikšanās reizes augustā: 3.08., 10.08., 17.08. un 24.08. no 17:00-20:00.

Nodarbības vadīja daudzfunkcionālā centra “Solis augšup” ABA terapeite Kristīne Timermane.

1. darbnīca 

Kas ir motivācija, kādi faktori to ietekmē un kāpēc tā ir svarīga?  Kā, izmant motivāciju mācīšanās procesā, lai veicinātu jaunu prasmju attīstību?  

  • Kas ir motivācija un kāpēc tā ir svarīga? Kāpēc motivācija cilvēkam ar AST var būt izaicinājums? Kāda loma motivācijai ir mācīšanās procesā? Kā tā strādā?

  • Jūsu jautājumi


2. darbnīca 

Ierobežotas intereses, motivācijas trūkums. 
Kā attīstīt jaunas intereses un atrast motivāciju?

  • Ierobežots interešu loks, motivācijas trūkums, apgrūtināts mācīšanās process. Kā atrast motivāciju?

  • Jūsu jautājumi


Materiāli


3.darbnīca 

Motivācija izglītības iestādē. Vizuālā atbalsta līdzekļi motivācijas veicināšanai. Motivācijas sistēmas mācību procesā.

  • Motivācijas sistēmas ikdienā un izglītības iestādē. Vizuālās uzskates līdzekļu pielietojums motivācijas veicināšanai.

  • Jūsu jautājumi


Materiāli


4. darbnīca  

Motivācija dabiskajā vidē. Kā plānot ieviesto motivācijas sistēmu samazināšanu cilvēka ikdienā? 

  • Motivācija dabiskajā vidē. Pāreja no strukturētas motivācijas sistēmas uz mācīšanos dabiskās vides apstākļos.

  • Jūsu jautājumi


Materiāli


Papildus resursi

Materiāli


Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.